dissabte, 26 de març del 2011

Seria fantàstic.

Quina pena que em fan tots, penso sovint. Això de de la política és un mal per la societat?
Crec que l'anarquia seria impossible en un món que necessita passar per l'aro.
Tots ens queixem de tot però alhora de la veritat calladet si està molt millor.
Que m'agradaria per el meu poble?
Que no es presentes ningú sota cap sigles polítiques,seria fantàstic poder votar a persones que tinguessin bons plans per el poble, perquè s'estimen al poble i com no perquè hi viuen i el viuen al poble.
No m'agraden les oposicions ferotges, que només es dedica'n a tirar-ho tot per terra.Crec que no són útils.
La política com l'entenc avui en dia,em té desil·lusionada fins i tot amargada de veritat!!
Tothom vol manar????? perquè em pregunto...
No seria millor que anéssim tots a una? Crec que parlant la gent s'entén, però això deu ser una utopia.
Senyors i Senyores polítics creuen que aquest model actual és el millor? ho ens porta sense fre al caos del pensament.
En fi que el 22 de
 maig les urnes decideixin,i que deu ens agafi confessats!!!
pau i salut per tothom!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada